WordPress ERP ile Çalışan Memnuniyetinizi Nasıl Sağlarsınız?
WordPress ERP ile Çalışan Memnuniyetinizi Nasıl Sağlarsınız?

Çalışanlar bir şirketin kalbidir. Çalışan memnuniyeti bir kalp atışıdır. Dolayısıyla, çalışanlar ne kadar memnun olursa, şirket o kadar başarılı olur. Ve kanıtlanmış bir gerçektir. Çünkü memnun çalışanlar, en kötü senaryoda bile örgütüne sadık kalır ve bağlı kalır. WordPress ERP ile bu memnuniyeti nasıl sağlayacağımızı ele alacağız.

Ancak tüm çalışanların mutlu olmasını sağlamak hiyerarşinin en tepesinde oturanların işidir. Özellikle yönetici pozisyonundaki insanlar. Çalışanlar doğru zamanda devam ediyor ve fazla mesai yapıyorlar. Ama yine de üretken değiller. Ancak sağlam bir yönetimle bu durum tersine çevrilebilir.

Bugün çalışan memnuniyetinin önemini ve bunu nasıl sağlayabileceğimizi öğrenmek için derinlere ineceğiz.

WordPress ERP ile Çalışan Memnuniyetinizi Nasıl Sağlarsınız?
WordPress ERP

WordPress ERP ile Çalışan Memnuniyeti Sağlama

Dünyadaki şirketlere bakarsanız çalışanlarına ne kadar değer verdiklerini ve memnuniyetlerini görürsünüz. Örneğin Google‘ı ele alalım. Google gibi bir şirket, çalışan memnuniyetini bu kadar ciddiye aldığında bunun ne kadar önemli olduğunu anlamalısınız.

2018 yılında Google “En İyi Şirket Kültürü” ödülünü aldı

Forbes

Google bir çalışma ortamının nasıl oluşturulacağına dair bir örnek oluşturdular. Nasıl olduğunu görelim.

  • Esneklik
  • Üretici olma özgürlüğü
  • Çok samimi bir çalışma ortamı
  • Sürekli yenilik
  • Çalışanların ihtiyaçlarının karşılanması
  • Çalışma ortamı zihniyetinden uzaklaşma
  • sınırsız sağlıklı içecek ve yiyecek
Google Office Çin
Google İsrail Ofisi

Gördüğünüz gibi dünyanın en iyi iş yerlerinden birine sahipler. Bu, Google’ın başarısı hakkında çok şey söylüyor. Çünkü çalışanlarını önemsiyorlar.

Ancak çalışanlarınızın tam memnuniyetini yalnızca siz sağlayamazsınız. Verimli bir araca ihtiyacınız var. WordPress ERP gibi bir çözüm size bu konuda yardımcı olabilir. Tüm şirketinizi yönetebilmeniz ve ayrıca çalışanlarınızla ilgilenebilmeniz için tüm işlevlere sahiptir.

WordPress ERP Yazılımı Çalışan Memnuniyetini Sağlamaya Nasıl Yardımcı Olur?

Şirketinizi yönetmek için neden bir ERP çözümüne ihtiyacınız var? ERP, Kurumsal Kaynak Planlaması anlamına gelir. Bu, tüm şirketi ve kaynaklarını yönettiği anlamına gelir. Finans ve İnsan Kaynakları ile ilgilenir. Bir ERP çözümünün şirketi yönetmeye nasıl yardımcı olduğunu görelim.

Tüm Çalışan Sorunlarını Ele Alma

Bir şirketin ihtiyaç duyduğu ilk şey çalışanlarıdır. İşe alımdan tam katılım sürecine kadar, tüm sistemi yönetmek her şirket için büyük bir sorudur. Ancak ERP çözümü bununla kolayca ilgilenir. Şirketiniz için en iyi adayları işe alabileceğinizden ve bunu son derece kolay bir şekilde yapabileceğinizden emin olabilirsiniz.

Çalışan sorunları

Ayrıca, çalışanların maaşlarını doğru zamanda almaları için maaşlarını yönetebilirsiniz. Çalışan performansını izlemek kolaylaşacak ve sonuç mükemmele yakın olacaktır. Üstelik İK ile ilgili sorunları daha gerçekleşmeden tespit edebilirsiniz.

Sonuç olarak, tam çalışan memnuniyeti sağlayabilirsiniz. Bu da sizi başarıya bir adım daha yaklaştırır.

Güle Güle Hesaplamalar!

Finans, herhangi bir şirketin en önemli parçasıdır. Bir şirketin başarısını tanımlar. Bu nedenle, her işlemin ayrıntılarını korumak gerçekten önemlidir. Modern ERP, size mali durumunuz hakkında genel bir bakış sunan panolar sunar, böylece gerçek zamanlı bilgilere her zaman ve her yerde erişebilirsiniz.

Karmaşık hesaplamalar kolaylaşacak.

Güçlü Bir Müşteri İlişkisi Kurmak

Şirketlerin itibarını oluşturmak, müşterilerle güçlü bir ilişkiye sahip olmak anlamına gelir. ERP’nin Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü ile kolayca yönetilir. Müşteri adayları, aboneler ve müşterilerle ilgili sorguları kolayca takip edebilir ve takip edebilirsiniz.

Güçlü müşteri ilişkisi
Müşteri İlişkileri

Böylece Modern ERP çözümünü kullanarak koca bir şirketi nasıl yönetebileceğinizi görmüş olursunuz. Soru şu ki, tüm bu özellikleri sunan herhangi bir araç ve eklenti var mı? Cevap Evet. WordPress ERP, bir şirketi yönetmek için tüm kaynaklara sahiptir.

Ama bugün yazımızın asıl odak noktası çalışan memnuniyeti. Bu yüzden, çalışanların tam memnuniyetini sağlamak için WP ERP‘yi nasıl kullanacağınızı tartışacağız.

WP ERP HRM Kullanarak Çalışan Memnuniyetinizi Nasıl Sağlayabilirsiniz?

WordPress Kurumsal Kaynak Planlaması, WordPress’teki ilk eksiksiz ERP çözümüdür.

WP ERP 3 modülü vardır.

  1. İKY
  2. CRM
  3. Muhasebe

Bazı özel uzantılarla birlikte bu üç modül, WP ERP‘yi tüm şirketi sıfırdan başlatmak ve yönetmek için mükemmel bir araç haline getirir. Özellikle de şirket çalışanlarınızı yönetirken. HRM modülü, çalışanları memnun etmek için ihtiyacınız olan tüm kaynaklara sahiptir.

Evet, doğru duydunuz. Nasıl olduğunu bilmek ister misiniz? Hadi dalalım.

Yeni ve Verimli Çalışanları İşe Alma

Hadi baştan başlayalım. Bir şirket kurulduğunda çalışanlara ihtiyaç duyar. Çalışanlar ne kadar verimli olursa şirket için o kadar iyidir. Ancak çoğu şirket, yeni çalışanları işe almaya çalıştıklarında ortalığı karıştırır. Sonuçta sürecin güvenilirliğini etkiler.

Ancak bu süreç , WP ERP’nin İşe Alım modülü kullanılarak sorunsuz ve güvenilir hale getirilebilir . İş ilanınızı kolayca yönetebilir, şirketinize uygun çalışanları işe alabilirsiniz. Bir İK yöneticisinin işini oldukça kolaylaştırır.

WP ERP işe alım çalışan memnuniyeti

İşe alım sürecini çok kolaylaştırır ve kesinlikle çalışan memnuniyet oranını artırır.

Çalışanların Nerede Olduğuna İlişkin Ölçülü Kontrol

Çalışanların ofise ne zaman geldikleri, dışarı çıktıkları ve nerede oldukları konusunda üst yönetimin sürekli dırdırı nedeniyle işten ayrıldığı birçok durum vardır. Çalışanlar esneklik ister ve yönetim bilgi ister. Bu bir ikilem, değil mi?

çalışan memnuniyeti için katılım yazılımı

Aslında hayır. Katılım uzantısı bu ikilemi çözebilirBir İK yöneticisi olarak, çalışanlarınızın çalışma saatlerini kolayca takip edebilirsiniz. Kolay bir check-in ve check-out sistemi sunar.

Ayrıca, ekstra değer katan birden çok check-in ve check-out seçeneği vardır.

Bu, bu karmaşık süreci otomatikleştirmeye yardımcı olacaktır. Böylece her iki tarafın da bu konuda bir şikayeti olmayacaktır.

Varlıkların Düzgün Dağılımı

Mükemmel hizmet vermek, doğru insanları ve doğru servis araçlarını gerektirir.

Ron Kaufman

Doğru insanların rolünü tartıştık. Şimdi onlara doğru araçları vermekten bahsedelim. Aksi takdirde, çalışanlarınızın ne ile çalışacağı. Ve çalışanların doğru aleti aldığından emin olmazsanız, bu kesinlikle üretkenliği etkileyecek ve çalışanların moralini bozacaktır.

varlık yönetimi yazılımı

WordPress ERP çözümü bunu da halledebilir. Varlık yönetimi uzantısı, varlıkların işlemlerini sorunsuz hale getirir. Tüm çalışanların varlıklarını zamanında almasını ve eşit dağılımını sağlar.

Varlık Yönetimi yazılımı, şirketinizin BT yönetişimini, hizmet kalitesini iyileştirmesine, riski azaltmasına ve ayrıca daha fazla verimlilik sağlamasına olanak tanır. Bu eklenti ile varlıklarınızı sorunsuz bir şekilde yönetebilirsiniz. Ve çalışanlar ekipmanlarını zamanında alırsa, bu kesinlikle çalışanları memnun edecektir.

Belgeleri Saklayın ve Düzenleyin

Bir şirketi yönetmek için birçok belge gerekir. Hem çalışan hem de İK yöneticisi için. Bir yanlış yerleştirilmiş belge ve bu belgenin kaosu! Bazen çalışanın yönetim tarafından kaybolan bir belgeyi teslim ettiği ve bunun tersi olduğu görülür.

İK Belgelerinizi Yönetmek için WordPress Belge Yöneticisi

Ardından çalışanların birbirini suçlama zamanı gelir. Açıkça ofis çevresinde garip bir ortam oluşturacaktır. Ve kesinlikle çalışan memnuniyetini artırmayacaktır. Bu yüzden bir WordPress Belge Yöneticisine ihtiyacınız var.

WP ERPBelge yöneticisi uzantısını sunar, böylece tüm belgeleri yönetmek kolaylaşır ve her iki taraf arasında netlik kalır. Ayrıca, tüm belgelerin saklanması sorununu da halleder.

Güvenlik sorunları da çözüldü!

Yeni Beceriler Öğrenmek

Çalışanlar ne kadar verimli ve üretken olursa şirket için o kadar faydalıdır. Ayrıca çalışanlar mesleki düzeye daha fazla katkı sağlayabilmek için yeni şeyler öğrenmek istemektedir. Eğitim çözümdür. Ancak çalışma saatlerinizi ve eğitiminizi yönetmek zordur.

çalışan memnuniyeti için çalışan eğitim yazılımı

Bu nedenle, şirketiniz için bir eğitim yazılımı benimsemeniz gerekir. WP ERP HRM’nin Eğitim modülü, eğitim ve çalışma saatleri arasındaki dengeyi korumanıza yardımcı olabilir.

Çalışanlarınıza kaliteli eğitimler verdiğinizde diğer firmaların çalışanlarına göre avantaj sağlarlar. Çalışanlarınız ayrıca destekleyici bir iş yeri yaratarak çalışanlarınıza ekstra değer verdiğinize inanacaktır.

Zamanında Ödenen Maaş

Bunu açıklamamıza gerek var mı? Herhangi bir çalışanın performansı maaşına yansıtılır. Bütün ay çok çalıştıktan sonra, çalışan maaşını zamanında almayı bekler. Ancak plana göre gitmezse, çalışan memnuniyeti üzerinde en fazla etkiye sahip olacaktır.

WordPress Bordro Eklentisi

İK yöneticisinin her ay maaş hesaplaması sancılı bir süreçtir. Ancak WP ERP Bordro eklentisi ile çalışan maaşını yönetmek kolay olacaktır. İşlemi tamamen otomatik hale getirecektir. Ve her çalışan hak ettiği maaşı tam zamanında alacaktır.

Bonus: Geri ödeme

Bazen çalışanların ofis için kendi ceplerinden harcaması gerekiyor. Ofis daha sonra onlara geri ödeme yapar. Buna Geri Ödeme denir. ERP Muhasebesi bu uzantıyı sunar.

Geri ödeme

Bu modül, tüm geri ödeme sürecini otomatikleştirir, böylece aşırıya kaçma şansı kalmaz. Bu şekilde gider yönetimi Sorunlarınızı Geri Ödeme ile çözebilirsiniz!

Çalışan Memnuniyeti Hakkında Dikkate Alınması Gereken Başlıca Gerçekler

Herhangi bir kuruluşun en değerli kaynağının çalışanları olduğu konusunda çok az kişi aynı fikirde olmayacaktır. O halde bir şirketin çalışanlarını memnun etmek bir numaralı öncelik olmalıdır. Sadece başarı oranını artırmakla kalmayacak, aynı zamanda şirketin daha yükseklere ulaşmasını sağlayacaktır.

çalışan memnuniyeti için en önemli faktörler

Çalışan bağlılığı, çalışanı mutlu etmenin bir yoludur. Ancak çalışan memnuniyetini ölçmenin başka yolları da var. Örneğin,

  • İyi İşlerini Takdir Edin : Hiçbir şey, çalışanlar tarafından yapılan herhangi bir iyi işin takdir edilmesinden daha fazla motive olamaz. Örneğin, weDevs yakın zamanda geliştiricilerin WordPress 5.3’ün lansmanına yaptığı katkıları kutladı.
  • İş-Yaşam Dengesi : Son teslim tarihini karşılamanın baskısı arasında, herkesin hayatında var olan kişisel bir yaşam olduğunu da sıklıkla unutuyoruz. Dolayısıyla, iş ve özel yaşam arasındaki dengeyi korumak hem yönetimin hem de çalışanların görevidir.
  • Takım İşbirliğini Geliştirin : Başarılı şirketlerin geçmişine bakarsanız, onların bir takım çalışması sayesinde başarılı olduklarını göreceksiniz. Bu nedenle, ekip oluşturma faaliyetleri yapmak, personel için gerçek bir moral yükseltici olabilir.
  • Öğrenme ve Kariyer Geliştirme : Öğrenmenin veya becerilerinizi geliştirmenin yaşı yoktur. Bir çalışanın sahip olduğu beceri seti, şirketin yararınadır. Bu nedenle, şirket personeli için düzenli eğitimler düzenlenmelidir.
  • Üstlerle İlişkiler : Çalışan memnuniyetinin en önemli parçalarından biri. Çalışanlar arasında genellikle üstlerinden korkmaları gerektiği konusunda bir yanılgı vardır. Ama durum böyle değil. Ortam samimi olmalı ve insanlar fikirlerini korkusuzca dile getirebilmelidir.

Bunlar, çalışan mutluluğunu önemli ölçüde artırabileceğini düşündüğümüz faktörlerin başında geliyor. Elbette bu faktörler zaman zaman ve firmadan firmaya değişiklik gösterebilmektedir.

Dolayısıyla öneri, şirket yapısını analiz etmek ve şirkete ve çalışanlarına fayda sağlayan şeyi yapmak olacaktır.

Çalışan Memnuniyeti Konusunda Bitirmeden Önce

Ofiste samimi bir çalışma ortamı oluşturmak önemlidir. İşverenler, hedeflerini geliştirmek ve şirkete fayda sağlamak için personeli risk almaya ve yeni beceriler öğrenmeye teşvik etmelidir.

WP ERP ve onun modülü HRM gibi araçlar, çalışan memnuniyetine ulaşmanın yolunu kolayca açabilir. Eksiksiz bir ERP çözümünün sahip olması gereken tüm işlevlere sahiptir.

Let’s Check How to Ensure Your Employee Satisfaction with WordPress ERP

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

You May Also Like

CRM ve ERP Arasında ki Fark Nedir?

Temel iş süreçlerini otomatikleştirmek isteyen işletmeler genellikle iki ana yazılım çözümüne, kurumsal kaynak planlamasına (ERP) ve müşteri ilişkileri yönetimine (CRM) bakar. ERP, şirketlerin finansal ve operasyonel sistemlerini merkezi bir veri tabanına bağlayarak başarılı işler yürütmesine yardımcı olurken, CRM müşterilerin işletmeleriyle nasıl etkileşim kurduğunu yönetmeye yardımcı olur.

ERP Kurumsal Kaynak Planlaması Nedir?

Büyüyen şirketler sonunda elektronik tabloların artık yeterli olmadığı bir noktaya ulaşır. Kurumsal kaynak…